Reklama outdoorowa

31 stycznia 2019 Działalność gospodarcza
Do finalnego odbiorcy reklamy typu outdoor można dotrzeć przez użycie wielu rozmaitych nośników. Kardynalnym kryterium, jakie musimy brać pod uwagę podczas wybierania odmiany reklamy zewnętrznej jest otoczenie, wśród którego reklama zostanie osadzona. Od środowiska zależy to, czy reklama będzie dostrzegalna i co jeszcze ważniejsze – czytelna!

Medas-Media logotyp

Autor: Medas-Media
Źródło: http://www.billboardy-reklama.pl/

Jednym z bardziej wyrazistych typów reklamy zewnętrznej jest tablica ledowa. Reklama zewnętrzna w formie tablic LED jest bardzo doceniana ze względu na ogromną liczbę odbiorców, która wypływa z tego, iż tablice ledowe zwykle montowane są w punktach użyteczności publicznej, tj.

Zaintrygował Cię ten artykuł? Masz ochotę na więcej? W takim razie jesteśmy tam – wystarczy wejść w ten link i oglądać nowe wiadomości.

sklepy, galerie handlowe, lub urzędy. Reklama tego rodzaju jest niezwykle zauważalna o każdej porze, i to nawet z dużej odległości. Typy reklamy (zobacz kasetony świetlne wrocław), które możemy na nich umieścić to na przykład reklama flash’owa, tekstowa albo graficzna.

Cityscroll jest to bardzo świeży rodzaj reklamy. Zwykle wykorzystywany jest w wielkich miastach, gdzie ustawiany jest w dowolnym punkcie, często uczęszczanym przez ludzi. Cityscroll ma co najmniej 10 m^2 powierzchni, zatem można osiągnąć dobrą widoczność z nawet sporej odległości. Prócz tego, Cityscroll umożliwia na przewijanie reklam, co bardzo urozmaica jej wygląd. Są bardzo ciekawym obiektem w miejscach tak zwanego zwolnionego ruchu (przykładowo skrzyżowania). Tak samo ciekawym rozwiązaniem są Citylight’y. Cechują się one podświetloną tablicą z opublikowanymi na niej plakatami reklamowymi. Taki nośnik reklamy typu outdoor jest niedużych rozmiarów – mają najczęściej blisko dwóch metrów, jednak ich największa wartość to bardzo atrakcyjne usytuowanie. Najczęściej można je spotkać na tzw. deptakach, na dworcach kolejowych etc.

telebim, reklama, impreza plenerowa

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com
Nie możemy zapomnieć tu o billboardzie. Jest to bardzo uniwersalna forma reklamy typu outdoor. Owa odmiana reklamy powinna być dobrze przemyślana przed zamontowaniem. Jeżeli idzie o billboard Koszalin jest miastem, w którym można spotkać całą masę tego rodzaju reklam.

Jak możemy zauważyć, osiągalnych jest bardzo wiele typów nośników reklamy typu outdoor. Bardzo ważne jest, by podjąć przemyślaną decyzję, która zapewni, że inwestycja w reklamę się zwróci. Jeżeli chcesz odszukać firmę stawiającą tego rodzaju reklamy w twoim mieście, wbij w przeglądarkę frazę: billboard Katowice- billboardy w koszalinie.