Nowoczesna firma

Zwiększenie sprzedaży to kluczowy element na ścieżce do zawodowego sukcesu. Jak to zrobić? To pytanie zadają sobie i menadżerowie i pracownicy, gdyż każdy chciałby posiąść tę cenioną umiejętność. Trzeba mieć na względzie parę kluczowych zasad.

www.4results.pl/szkolenia-dla-dzialow-sprzedazy-marketingu
Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
Najważniejsze: stale sprawdzać i modyfikować firmowy system sprzedaży. Jest błędem cieszyć się tym co jest, gdyż zawsze może być lepiej. Starajmy się dopasować zatem do zmieniającego się rynku oraz konkurencji.

Nie przywiązujmy się do starych metod. Umiejętność wprowadzania innowacji do metod i narzędzi pracy, wypracowanie metod jej uproszczenia to działania indywidualne, które mają sprawić, że nasza praca będzie skuteczniejsza, bardziej wydajna, a w konsekwencji mniej stresująca.

Ze wszystkich stron wciąż pojawiają się szanse. Żeby je wykorzystać należy mieć pojęcie co dzieje się w branży. Trzeba korzystać ze spotkań, targów, konferencji i innych wydarzeń. Pamiętajmy, że szkolenia sprzedażowe dadzą podpowiedź na to, którą drogą trafić do klientów. Mocne, długoterminowe relacje z klientami mają istotne znaczenie. Z nich wyrasta sympatia, lojalność, przyjaźń.

Poczucie bezpieczeństwa klienta: że nie zostanie oszukany, że jakość jest wysoka, że zobowiązania będą dotrzymane, że wszystko idzie gładko i w przyjemnej atmosferze – spowoduje, że klient będzie odporniejszy na ataki konkurencji. Rozmawiajmy z klientami oraz słuchajmy ich spostrzeżeń gdyż ich uważne słuchanie czyni cuda! Klient czuje się ważny, dostrzeżony i bezpieczny. Jedynie wówczas ma zamiar współpracować.

Aby wszystkie punkty odniosły pożądany skutek, konieczne jest zaufanie pracowników, aprobata i odpowiednia komunikacja wśród pracowników. Toteż nie dziwi, że firmy kładą tak duży nacisk na szkolenia z zarządzania zespołem - polecamy. Na pracę pracowników składa się wiele czynników, ale na ogół jest to: omówienie celu i strategii działania zespołu, ustalenie zasad współpracy oraz poczucie odpowiedzialności w pracy. Dobre relacje pracowników procentują.