Efektywna reklama zewnętrzna, czyli w jaki sposób najszybciejtrafić do klientów

1 czerwca 2022 Działalność gospodarcza, Pracowe, szkolenia unijne
Szukając najlepszej postaci reklamy, przedsiębiorcy próbują różnych metod. Jedną z najczęstszych jest reklama zewnętrza.

Promocja outdoorowa, czyli zewnętrzna lub uliczna, nie chce narzucać się potencjalnemu klientowi. Dyskretnie czeka na specjalnych nośnikach, aż sam ją zauważy. Agencje kreatywne oferują szeroką paletę reklamy zewnętrznej – od tablic reklamowych, przez billboardy, małe citylighty oraz nośniki umocowane przy kioskach lub przystankach. Zwłaszcza często używane są billboardy – duże plakaty reklamowe, mocowane na elewacjach budynków albo specjalnych słupach.

Jeżeli zaintrygowała Cię prezentowana w tym poście kwestia, zobacz treść (http://www.mercor.com.pl/pl/produkty/wentylacja-po%C5%BCarowa/wentylatory-bytowe/), którą zapewne także uznasz za przydatną.

W pierwszej kolejności, powinniśmy wybrać agencję kreatywną, która zajmie się rozmieszczeniem naszych billboardów. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce haseł „billboard Kraków” albo „billboardy Warszawa”, uzyskamy listę przedsiębiorstw świadczących tego typu usługi. Powinniśmy uważnie zaznajomić się z ich propozycją. Firmy na swoich witrynach internetowych najczęściej umieszczają precyzyjny wykaz cen oraz galerię fotografii ze zrealizowanymi projektami. Zwróćmy uwagę na ich staranność, klasę oraz zwłaszcza rozmieszczenie. Hasła „billboard Kraków” oraz „billboardy Warszawa” mogą nas także odesłać do for internetowych. Ich użytkownicy wskazują, jakie przedsiębiorstwa świadczą najbardziej profesjonalne usługi, a jakich lepiej unikać.

reklama na ulicy

Autor: Daniel Oines
Źródło: http://www.flickr.com

Kiedy już zdecydujemy się na przedsiębiorstwo, z którym chcemy współdziałać, zapoznajmy się starannie z jego wytycznymi co do projektu. Następnie, z pomocą agencji reklamowej lub grafika, przygotujmy koncept treści, którą zawrzemy na plakacie. Po zaakceptowaniu go przez wykonawcę, pozostaje nam już tylko czekać aż nasze reklamy będą pojawiać się na elewacjach budynków lub słupach.

Dlaczego opłaca się wybrać reklamę typu outdoor? Nawet nie wiemy, jaką siłę rażenia posiada przekaz podprogowy. Czekając na zmianę świateł, na autobus, czy stojąc w korku, mimowolnie rozglądamy się po przestrzeni. W tym momencie właśnie, mimochodem trafiają do nas wiadomości z reklam typu outdoor. Jak wskazują badania, znacznie efektywniej, niż te z broszurek rozdawanych na ulicach. Z tego powodu warto zdecydować się na usługi agencji Billboardy.