Kliknij na proponowany link (https://www.kohut-kamien.pl/kominek/), a poznasz informacje na ten temat jeszcze w większym stopniu – zapewne będą nieprzeciętne oraz totalnie Cię pochłoną.
Gdzie umieścić reklamę
Reklamodawcy pragną, żeby ich reklamy dotarły do maksymalnej ilości użytkowników. W czasopiśmiennictwie liczbę tę sprawdza się przez wysokość nakładu danego pisma. Nie ma się jednak pewności, że wszelkie egzemplarze w których reklamę się wykupiło, zostały sprzedane. Technologie do badania liczby odbiorców telewizji i radia są bardzo zaawansowane i kosztowne, z kolei sieć WWW daje nieskomplikowane przyrządy przynoszące czytelne wyniki.
Do takich narzędzi należy ahrefs, wyświetlający wiele danych o domenie – od tzw. rankingu URL (służącego do badania popularności witryny), przez liczbę odnośników do strony internetowej (co mówi o jej pozycjonowaniu i tzw. sprzężeniu zwrotnym), po drobiazgową analizę jej odwiedzin. Te informacje w odpowiednich rękach umożliwiają przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej.
Reklama mobilna
Rynek aplikacji na urządzenia mobilne jest bardzo duży – obecnie tzw. smartfony stanowią większość rynku popularnych komórek, ponadto tablety zyskały na popularności. Sporządzenie aplikacji na urządzenia mobilne jest dziecinnie proste, rynek jest z kolei na tyle szeroki, że by odnieść sukces trzeba sprzedawać aplikacje w atrakcyjnych cenach.
Twórcy aplikacji odbijają straty umieszczając w swoich aplikacjach treści reklamowe, zwykle sporządzone przez wyspecjalizowane instytucje, jak należący do Google admob zajmujący się analizą rynku reklamy mobilnej, oraz będący platformą dla reklamodawców i developerów sporządzających takie programy.