Różnorodne odmiany reklam wykorzystywane we współczesnym handlu, jak w porównaniu z innymi wypadają standy

Posted on 9 września 2020Posted in Działalność gospodarcza
Nowoczesna reklama używa wszystkiego, co tylko można, żeby zachęcić i przyciągnąć konsumentów. Dlatego też idąc chodnikiem czy wchodząc do pierwszego z brzegu sklepu może się minąć wiele różnych reklam. Czy w każdym przypadku będą one skuteczne – to nie wiadomo. Jednak obecność ich świadczy o tym, że firmy bez przerwy próbują się wybić pośród konkurencji, uzyskać nowych odbiorców czy chociażby poinformować o swoim istnieniu. W wielu sklepach można na przykład spotkać najróżniejsze standy, to znaczy leciutkie, proste do przestawiania formy reklamy mające kształt na przykład półek czy postaci.

reklama

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com
Standy charakteryzują się dość dużą skutecznością, bo niekiedy po prostu zastawiają konsumentom drogę, a w każdym razie będą ich zmuszać do przyciągnięcia wzroku. Z takich też powodów uważane są za jedną z bardziej skutecznych metod reklamy w miejscach takich jak markety albo sklepy, i rzeczywiście zachowania klientów będą tę tezę potwierdzać. Jak pokazują badania, skuteczność standów jest duża, choć rzecz jasna wszystko będzie zależeć od ich rodzaju i ustawienia.

Najchętniej używane rodzaje standów to postaci i półki – porównaj standy. Standy półkowe mają wysokość od kilkudziesięciu centymetrów do ponad dwóch metrów, a ich podstawową rolą jest promowanie pewnych produktów. Jak sama ich nazwa może wskazywać, składają się najczęściej z kilku półek, na jakich ustawia się reklamowane towary w taki sposób, aby można je było prosto i szybko wyjąć. Wykonuje się je przeważnie z grubej tektury lub tworzywa sztucznego, a ich

reklama

Autor: minimalform
Źródło: http://www.flickr.com

charakterystyczną cechą jest ciekawa, działająca na klientów kolorystyka. Drugim chętnie wykorzystywanym rodzajem reklamowych standów są postacie.

Takie standy jeszcze łatwiej zauważyć, szczególnie jeśli przedstawiają jakąś znaną postać, na przykład piłkarza czy gwiazdę muzyki. Mają one najczęściej naturalne wymiary, a robi się je z mocnej pięciowarstwowej tektury albo bardziej trwałego PCV. Standy postaci często mają kieszonki na materiały reklamowe i ulotki, jakie klienci w łatwy sposób mogą ze sobą wziąć i je przeczytać.