Dlaczego telebim to rewelacyjny nośnik reklamowy? Jakie są jego najważniejsze zalety, dlaczego korzystnie inwestować w tę formę reklamy?

Posted on 15 października 2018Posted in Działalność gospodarcza
To prawda, że trudno wybić się w obecnych czasach. Niby więcej jest niż kiedyś reklam, które z powodzeniem możemy wykorzystać do swojej promocji, ale jednocześnie można poczuć wielką konkurencję i trudności z przebiciem się przez inne nośniki reklamowe. Potrzebujemy więc czegoś naprawdę potężnego i wyjątkowego, by efekt był jak najbardziej piorunujący, a co więcej dobry. Całą gamę wymienionych zalet bez wątpienia gwarantuje telebim.

reklama outdoorowa

Autor: warrenski
Źródło: http://www.flickr.com
Telebim może pochwalić się licznymi pozytywami. Przede wszystkim to ogromny format, więc nada się dla każdego. W zależności od miejscowości, czy jest to większe czy niewielkie miasto jesteśmy w stanie dobrać telebim o najdogodniejszych gabarytach. Przedział jest bardzo dogodny od 2 m2 do 40 m2. Sam telebim jednak nie miałby tak dużej siły przebicia, gdyby nie dynamiczny sposób przekazu treści reklamowych, który doskonale zwraca na siebie uwagę. Co ważne, reklama jest dynamiczna, bo prezentowany komunikat zmienia się. Wszystko to dzięki grze światła i kolorów. 16,7 milionów kolorów wraz z iluminacją świetlną gwarantuje interesujący wygląd i widoczność. Więcej na ten temat: telebim – Medas Media – Zielona Góra Podgórna.

reklama na zewnątrz

Autor: Alan Stanton
Źródło: http://www.flickr.com

I to niezależnie od pory dnia czy warunków pogodowych. Telebim to także trafianie do niezwykle szerokiej grupy docelowej. Możemy więc być pewni, że nasze zabiegi nie pójdą na marne, bo nasza reklamę dostrzeże odbiorca masowy. To także wypracowanie pozytywnego wizerunku. A jak telebim (kontynuacja), to najnowsze technologie, czyli innowacyjna, działająca na dużą skalę firma. To wszystko procentuje dużą skutecznością. Reklama jest z pewnością bardziej efektywna, bo dociera do naprawdę szerokiej grupy odbiorców. Taki koszt zaś docierania do wielu klientów jest dwukrotnie niższy niż w przypadku standardowych nośników reklamowych. To tylko udowadnia, że tak naprawdę telebim ofiaruje nam bardzo dobry przekaz, i to nie tylko w perspektywie danej branży czy produktu.

Generalnie to każda rzecz reklamowana na telebimach ma możliwość osiągnięcia sukcesu. Co więcej, takie kampanie reklamowe na ekranie led to ogromne możliwości zmiany. Można bowiem wybierać długość spotu, nawet od 5 sekund do… nieskończoności. Można je powtarzać, na przykład co sześć czy dziewięć minut. Można również ustalić długość emisji od jednego dnia do roku.