Ciekawa reklama zewnętrzna zwróci uwagę każdego klienta

Posted on 6 grudnia 2018Posted in Działalność gospodarcza
Nie ma wątpliwości, że stwierdzenie „reklama jest dźwignią handlu” jest w zupełności prawdziwe. Większość przedsiębiorstw, w zasadzie nie istniałoby na rynku, gdyby nie efektywnie realizowana kampania reklamowa. Fachowcy od reklamy głowią się i troją jak w dzisiejszej rzeczywistości, gdzie potencjalny odbiorca jest w zasadzie zasypywany reklamami różnego typu zwrócić jego uwagę.

Billboard

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Rzecz jasna przedsiębiorstwo, które chce realizować skuteczną kampanię reklamową nie może skupiać się tylko i wyłącznie na jednym typie reklamy. Oprócz marketingu klasycznego, opartego na ulotkach i plakatach, konieczna jest reklama internetowa i outdoorowa. W szczególności reklama zewnętrzna winna być rozplanowana w ciekawy sposób, gdyż nierzadko klienci mają z nią do czynienia tylko przez moment, więc musi w tym czasie przyciągnąć ich uwagę i zapisać się w ich pamięci. Najkorzystniej więc jeżeli zawrzemy na niej informacje o obniżkach lub rabatach, na które ludzie zwracają uwagę w pierwszej chwili. Właściwie przedstawiają to chociażby reklamy dużych sieci handlowych i marketów.

Reklama zewnętrzna

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com

Reklama Piotr i Paweł Leszno z atrakcyjną obniżką na poszczególne produkty, to tylko jeden z licznych przykładów – filmy reklamowe DailyMotion. Reklama tego typu jest zazwyczaj większych rozmiarów, aby była widoczna z daleka, ale nie może być równocześnie zabałaganiona zbędną treścią, czy niepotrzebnymi obrazkami. Warto przeanalizować szczegółowo jaki produkt czy usługę warto wypromować w danym rejonie i zrobić to najlepiej po przebadaniu opinii różnych klientów. Również w momencie, gdy reklama outdoorowa zostanie już zrobiona i rozmieszczona w wybranych miejscach, przedsiębiorstwo powinno po niedługim czasie zweryfikować, czy rzeczywiście przynosi korzyści. Chodzi między innymi o analizę tego, czy klienci, właśnie na tę reklamę zwrócili uwagę.

Skuteczna reklama to taka, która zapada w pamięć i sprawia, że klienci sięgają po artykuły i usługi danego przedsiębiorstwa, wracając po nie wielokrotnie. Efektywna reklama jest również odpowiednio przygotowanym źródłem informacji. To właśnie brak informacji i wiedzy o występowaniu ciekawych możliwości i rozwiązań sprawia, że wielu z nas ich nie wykorzystuje. Stąd też reklama outdoorowa ma oczywiście przede wszystkim informować, ale także zachęcać.