Nadszedł dzień mojej podróży. Kilka razy sprawdzałam, czy wszystko spakowane. Bagaże, dokumenty, bilety. A więc wszystko. Na lotnisku dojechałam trochę później niż zazwyczaj.
Z pełnym entuzjazmem dałam bilet do weryfikacji. I w tym momencie obsługa powiedziała, że jest jej niezwykle smutno, ale w samolocie zabrakło miejsca. Wyprzedali za dużo biletów. Posiadam odpowiedni bilet, lecz nigdzie nie polecę, bo nie ma miejsca. O zgrozo. Zdołowana, spytałam nawet czy mogę w takim razie lecieć kolejnym kursem. Okazało się, że są one albo w całości zarezerwowane lub nie mogą wylecieć.zobacz więcej wysyłka części samochodowych wysyłka części samochodowychJedyna rzecz jaką uzyskałam, to zwrot pieniędzy. Rezerwacja w hotelu przepadła, a przez to i greckie wakacje.
Nie zamierzałam tego tak zostawić. Dlatego też szukałam rozwiązania, w jaki sposób skutecznie postarać się o wypłatę odszkodowania za takie sytuacje (sprawdź na się więcej na informacje na skylegal.pl).