Siedemdziesiąt pięć tysięcy ludzi codziennie patrzy naszą ofertę, czyli w jaki sposób skutecznie promować się w Koninie

Posted on 15 października 2018Posted in Działalność gospodarcza
Nie od dziś wiadomo, że najefektywniejsza promocja to taka, którą rejestrujemy mimowolnie, na przykład czekając na skrzyżowaniu na zmianę sygnalizacji. Jak chociażby w Koninie, przy ruchliwej ulicy Kleczewskiej.

Zamocowany w tej lokalizacji telebim, należy do marki nadzorującej sieć telebimów w Koninie. Ten przy skrzyżowaniu na Kleczewskiej jest szeroki na pięć metrów, a jego wysokość to 4 metrów. Bez problemów pracuje nawet przy ekstremalnych warunkach pogodowych – od minus dwudziestu stopni aż do sześćdziesięciu stopni na plusie. Umocowano go przy jednym z najważniejszych skrzyżowań w Koninie, przez które każdego dnia przemieszcza się blisko 75 000 ludzi. To też miejsce stykania się najgęściej zaludnionych dzielnic miasta.

telebim reklamowy LED

Autor: FlexVision.pl
Źródło: FlexVision.pl

W bliskim sąsiedztwie znajdują się liczne agencje usługowe, hotele, sklepy, banki, ale również biura, szkoły, firmy i kościoły. Sieć telebimów składa się w mieście z kolejnego ekranu, który znajduje się przy wjeździe do Koninie, w sąsiedztwie drogi krajowej nr 25. Na tych dwóch ekranach wyświetlane są filmy reklamujące m.in. różne sklepy, bary, szkół i gabinetów stomatologicznych. Jak oceniają właściciele telebimów, na spoty każdego dnia patrzy aż 75 tys. mieszkańców miasta. Jeżeli chcemy zobaczyć, jak prezentują się telebimy, możemy wpisać w wyszukiwarce internetowej sekwencję „telebim Konin Kleczewska”. W dziale graficznym opublikowane są jego fotografia”, a w sekcji map – precyzyjna lokalizacja i trasa dojazdu.

Taka droga komunikacji za pomocą telebimów jest zatem szczególnie dogodna dla zleceniodawców. Co zrobić, aby nasz film reklamowy był wyświetlany na telebimie? Wystarczy odwiedzić zarządcę telebimu w Koninie. Po wprowadzeniu w wyszukiwarce frazy „telebim Konin Kleczewska” zostaniemy przeniesieni na platformę jego właściciela. Umieścił na niej precyzyjne parametry ekranu oraz zasady nawiązania współpracy. Należy się na nią zdecydować, jeśli szukamy efektywnego sposobu reklamy. Nasze spoty wyświetlane na ekranach, dotrą aż do 75 000 mieszkańców miasta Konina, a krótkie filmy wideo na długo utkwią w pamięci, niż nawet najbardziej wyszukane materiały graficzne.