Najlepsze – dobre strony reklamy świetlnej LED

8 października 2023 Bez kategorii
Reklama nie bez powodu nazywana jest dźwignią handlu. Dobrze przeprowadzona kampania, jest kluczem do sukcesu. Niemal niemożliwe jest sprzedanie produktu bez reklamowania jej. Znane są różne rodzaje reklamy. Niezwykle popularnym kanałem jest aktualnie Internet. Dzieje się tak dlatego, że generuje on niskie koszty.

IDEAMO - murale

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com

Powinno się jednak wspomnieć, że chociaż Internet jest niezwykle popularny nie ma takiego zasięgu, jak np. reklama zewnętrzna, czyli plakaty, billboardy czy reklama świetlna. Outdoor jest jedną z najstarszych form reklamy i – jak dotychczas – najbardziej efektywną. Poza tym reklama zewnętrzna nie jest tak droga, jak ta emitowana w telewizji czy radiu. Bez wątpliwości wyróżniana tutaj forma reklamowania ma swoje minusy i jedną z nich jest z pewnością ograniczona widoczność plakatów w ciemności oraz w czasie złej pogody (ideamo.pl/un-portfolio/portfolio/). Pomocnym rozstrzygnięciem będzie reklama druk wielkoformatowy Kraków podświetlana LED. Z jakiego powodu proponowany jest akurat ten typ? Ponieważ podświetlanie LED ma wiele zalet, które sprawiają, że jest to najlepszym sposobem reklamowania produktów i usług. Po pierwsze nie ma kłopotów z widocznością, zarówno w nocy, jak i podczas złych warunków atmosferycznych. Niezwykle istotne jest to, że dobra reklama świetlna led nie sprawia, że potencjalny klient zostaje oślepiony światłem. Niewątpliwie ułatwia to odbieranie przekazu. Poza tym dobre podświetlenie LED z pewnością rzuci się w oczy, więc osoba przechodząca obok podświetlenia bezproblemowo zauważy reklamę. Wydawać by się mogło, że reklama świetlna LED wiąże się z wysokimi kosztami, jednak podświetlanie LED jest niezwykle energooszczędne. Dodatkowo diody LED świecą przez bardzo długi czas, dzięki czemu wymiana następuje naprawdę nieczęsto. Diody te są także dobre dla środowiska naturalnego, ponieważ do ich wyprodukowania nie używa się rtęci. Lampy dostępne są w niemal wszystkich kolorach, dlatego też tworzenie kolorowych banerów nie jest najmniejszym problemem. Plakaty czy też innego typu reklamy zewnętrzne są niezwykle skuteczne, gdyż mają bardzo szerokie grono odbiorców. Dodatkowo tzw. murale to najszybszy sposób, by szybko przekazać informacje, np. o promocjach i ciekawych ofertach (ideamo.pl). Należy jednak pamiętać, że człowiek spogląda na reklamę tylko przez chwilę, tak więc musi mieć ona czytelny przekaz, a przede wszystkim krótki, ponieważ zbyt duża ilość słów do przeczytania sprawi, że odbiorca nie zapozna się z całością treści.

Reklama ledowa

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

Podświetlanie LED dodatkowo skupi uwagę na przekazie i będzie pomocne w nocy oraz w czasie złych warunków atmosferycznych. Warto zainwestować w tego rodzaju reklamę. Nie tworzy wysokich kosztów, a jest naprawdę skuteczna. Na pewno przyniesie tylko korzyści dla całego przedsiębiorstwa.