Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie wizyt Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z firmą korzystając z dostępnych ścieżek dostępu, takich jak telefon, e-mail, poczta, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, dostęp do informacji itp.
Oferta SecretClient obejmuje również audyt uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje silne i słabe strony działania, dodatkowe możliwości oraz ryzyka, ułatwia wybór właściwej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru wyróżnień premiowych. Periodyczne sprawdzenia realizowane podczas wdrażania programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i pozwalają sprawdzać czy pracownicy zależni właściwie wykorzystują te działania jako narzędzie wsparcia sprzedaży.
Nasza firma przygotowuje audyty Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.
Wyniki badań SecretClient podejrzeć można już w trakcie badania w systemie on-line. Dostarczają wartościowych informacji, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Są użyteczne w programach motywacyjnych i przygotowaniu szkoleń.
Wejdź na naszą witrynę. Masz możliwość przeczytać na niej następne ciekawe posty. Zatem kliknij, aby zobaczyć źródło (http://www.inte.com.pl/hydrauliczne-prasy-hidrogarne/prasy-prostujace-portalowe-do-300-ton.html) wiadomości na podobny temat.
System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub części obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera mnogość narzędzi analitycznych oraz wizualizację wyników. Dostęp do raportów następuje na poszczególnych poziomach uprawnień, zgodnych ze strukturą firmy. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z autoryzowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami sprzedawców.
Zespół: kontrahenci cenią nas za duże doświadczenie, grupę etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów aktywnych nie tylko w dużych skupiskach miejskich, ale także w setkach małych miast. Taki zasięg terenowy korzystnie oddziałuje na szybkość oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także zmniejsza koszty dojazdów. Badający są objęci specjalnym programem kontroli i lojalnościowym.