Gadżety w działaniach wspierających sprzedaż jesteśmy w stanie wykorzystać w charakterze krótkookresowym, co sprawia, że można zwiększać sprzedaż produktów. Uniwersalność oraz szeroki asortyment dostępnych gadżetów sprawia, iż jesteśmy w stanie je wykorzystywać w promocji sprzedaży z ukierunkowaniem na różnych adresatów.
Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
W trakcie podejmowania decyzji o zastosowaniu gadżetów w czynnościach wspierających sprzedaż najkorzystniej wiedzieć, że potencjalny wzrost poziomu sprzedaży, jaki uzyskać możemy w wyniku ich wykorzystania, ma charakter krótkotrwały. Nie jest on tak naprawdę wynikiem przywiązania do marki, tak więc raczej nie będzie tworzył długookresowych preferencji. Na pewno jednak – na poziomie klienta ostatecznego, może wpłynąć na spontaniczne i emocjonalne decyzje zakupowe. Tego typu gadżetem może być choćby pendrive z nadrukiem, chociaż oczywiście to tylko jeden z przykładów – lubię pendrive z nadrukiem.
Gadżety stosowane w konstruktywnie przeprowadzanych programach lojalnościowych mogą być również jednym z narzędzi zbudowania lojalności, to też motywacja do ponawiania ewentualnych wyborów klienta. Również na poziomie pośredników sprzedaży i przedstawicieli handlowych używanie najlepszych gadżetów reklamowych, takich jak power bank reklamowy zachęcać może do sprzedaży i poleceń naszych produktów i usług. Jeśli będziemy zdecydowani na zastosowanie gadżetów, by zainteresować potencjalnych klientów zakupem, to dobrze bazować na atutach i elementach unikatowych produktu lub marki.
Najkorzystniej, by gadżet stał się dopełnieniem dobrze zdefiniowanych komunikatów, które umożliwią odróżnienie naszej firmy od pozostałych firm. Dzięki temu gadżet będzie potwierdzeniem wyjątkowości naszej firmy i tego czemu najbardziej korzystnie ją wybrać. Gadżet musi być charakterystyczny oraz atrakcyjny, nie musi ponadto być związany z produktem lub marką, al z pewnością związany z jej wartościami. Takie samo kryterium musi mieć miejsce, jak pragniemy zainteresować klienta odmianą wizerunku marki albo produktu. Dzięki czemu nie przekazujemy wyłącznie informacji, że chodzi o naszą firmę, ale za to ukazujemy wartości, jakie są dla nas istotne – sprawdź informacje.
Przeglądnij naszą podstronę. Możesz poczytać tam następne zajmujące opisy. Więc kliknij, aby zobaczyć źródło wiadomości na podobny temat.
W ten sposób możemy wykorzystać gadżety reklamowe, żeby jak najlepiej służyły naszej inicjatywie.