logo

Atrakcyjne trójwymiarowe logo dla twojej firmy

biznes
Autor: Dean Meyers
Źródło: http://www.flickr.com
Trójwymiarowa interpretacja symbolu graficznego. 3d logo to idea przydzielona do wszelkich jednostek posiadających już dwuwymiarową odmianę symbolu firmowego.

Profesjonalne teczki firmowe dla każdej firmy oraz przedsiębiorstwa

reklama na wieżowcu
Autor: warrenski
Źródło: http://www.flickr.com
Żeby firma prawidłowo kwitnęła, nie wystarczą tylko dobre rezultaty w sprzedaży czy odpowiednie kontakty z Konsumentami. Liczy się też prezentacja firmy i jej stosowny wizerunek.

Dlaczego dobrze jest reklamować się za pomocą telebimów.

telebim na koncercie
Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com
Dziś każde dobre przedsiębiorstwo zatroszczy się o dobrą promocje. Jednym z najdoskonalszych sposobów reklamowania wizerunku jest OOH – reklama outdoorowa. Obejmuje ona billboardy i citylighty, a najbardziej polecaną przez ekspertów metodą jest telebim. Dzięki nim każde przedsiębiorstwo ma możliwość skutecznie się promować w mieście. Jest to wyjątkowo atrakcyjna metoda. Spece od reklamy outdoorowej mówią, że umożliwia ona prędkie pozyskiwanie klientów i utrwalanie image’u przedsiębiorstwa w świadomości klientów.

Strona graficzna naszej firmy

Biznes, mężczyźni
Autor: Biuro Prasowe Starter
Źródło: Biuro Prasowe Starter
Kierowanie własną działalnością w naszych niepewnych czasach to niezwykle ryzykowna sprawa. Z kolei, jeśli podejdzie się do tematu odpowiednio, można zdobyć spory sukces. To przecież w okresie światowego kryzysu dużo ludzi decyduje się na otworzenie własnego biznesu.

Długopisy i ołówki jako odmiana przekazu marketingowego

długopisy i ołówki
Autor: www.iconfinder.net
Źródło: www.iconfinder.net
Reklama na dobre wpisała się w uliczny krajobraz w postaci bilbordów, plakatów, afiszów i ulotek. Te ostatnie trafiają często do kosza zanim potencjalny użytkownik je przeczyta. W związku z czym, nie zadziwia okoliczność, iż coraz więcej firm wybiera formy reklamy innej niż wszystkie.
Syndicate content